Pages

30 January 2010

LUCU..LAWAK???ADA SAPA2 RASA MACAM TU?

ada sapa2 rasa gambar nih dalam keadaan yang boleh buat orang tersenyum ataupon terimbau kenangan2 dulu...aku tergelak jugak tgk gambar nih..nih anak buah aku..tuh sekali dengan bantal busuk dia..dari kecik sampai la ni..dah 2 tahun..still the same..gilo apo..








magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

4 kompelen:

Fina Fento said...

anak sedara saya plak kalo nak minum susu atau tido je mesti kena ada kain tuala kecik utk dia usap-usapkan kat hidung..heheh..budak2..macam2..nasib baik comel :P

mag sob said...

hahaha,,,saudari dulu pon same gak rasenye..cume tak diceritakan oleh mak ayah jer kan.haaa

E.d.Y said...

comel dak kecik tu

Sobri Musa said...

haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails