Pages

03 January 2011

Sewa Mountain Bike di Putrajaya

Sewa basikal bukit di putrajaya...berbaloi ke nak sewakan basikal di putrajaya..winkk.....kalau nk ikutkan pada sorang brother yang aku sewa basikal untuk member aku baru ni..kate dia kalo hari jumaat malam sabtu...ngan sabtu malam ahad..full booked..member aku sewa untuk lenjan kat PCP..

aishshhhh...camna...how to rent a mountain bike at putrrajaya..

Kalo SESIAPA YANG TERJUMPA BLOGSPOT AKU NI..SEBENARNYA AKU TAK MENYEWAKAN BASIKAL LAGI..CUMA AKU SEWA BASIKAL DARIPADA "Laksamana Jebat" CUBA SEARCH DALAM FACEBOOK...

TAK PON NI AKU BAGI LINK DIA.


AKU LUPA NO TELEFON DIA.KADAR SEWA DIA RM15 UNTUK 3 JAM SETIAP HARI BILA2 MASA...KALO MALAM TAMBAH RM2 UNTUK LAMPU KELIP2

Planning nak buat ewakan basikal aku ketika ini amat terhad paasal takda tempat nk meletakkan basikal2 aku..jadi aku tangguhkan dulu

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails