Pages

28 February 2011

Sewa Basikal kat Putrajaya

nampaknyaa...posting aku pasal sewa basikal kat putrajaya ni semakin meningkat naik..jadi selarass dengan penambahbaikan (ayat RTM) itu..aku buat posting lain pasal sewa basikal nih..dulu2 masa awal tahun 2011 tahun nih lah..member lain ajk aku main monten bike..

ape angin laa..lepas tuh aku dapat tahu kat putrajaya ada sewa basikal selain daripada PCP..aku kontek brader nih..kalod alam facebook dia "Laksamana Jebat". no phone lupe la..ade dalm hphone. bawah nih ade sikit gambar2 masa hari sewa hari tuh..

owner sewa basikal presint 9 tu...dia pon join skali pasal 2 orang yang sewa ngan dia hari tu kaki bangkuuu...hahahaha


kat bawah depan kedai sewa basikal presint 9..jalan berapa??aku lupe..kat seben E kut.


2 orang budak sedang bergaya je lebih depan poster PCP


dua orang budak lagi bergaya lebih2 sangat kat jambatan ape tah kat putrajaya nih


tengah prepare nk masuk PCP budak nih..haha


kalo bini dia ni tgk gambar nih kantoi tak rasenye???


kayuh tak sampai 500m...dh brehat 6 kali..edjust seat itu ini bagai..air bergelen2 dh minum..ish2.

3 kompelen:

Mrs. GordoEdi said...

uik incik mat, nape plak kantoi? ;P

Anonymous said...

hehe

magsob

Anonymous said...

bro laksamana jebat tu sewakan basikal dia ke/ tgh fenin ni.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails