Pages

13 February 2010

Tercekik Tulang Ikan bile.........


Tajuk yang pada mulanya aku rasa dah heppi pasal tulang ikan aku tercekik selama 2 minggu di tekak neh tak baik2 nak ilang..ade je dia kat situ..sebelum neh aku duk singapore lebih kurang 5 hari aku dah rasa macam dah ilang tulang ikan masen neh;;tapi rupanya tadi lepas makan rojak..macam ade balik lah tulang ikan neh..ceit betol lah..

ade ke sape2 tahu petua atau cara2 camana NAK MENGHILANGKAN TULANG IKAN TERCEKEK nih....

rasa bile nk menelan air liur tuh rase maacam tercucuk22 jer kat dinding tekak neh..potong betolah..sukar aku nk hidup macam biasa...

9 kompelen:

dizzydude said...

pengalaman aku >> kau cuba ambik nasi,jangan banyak sangat..dalam segenggam atau kurang sikit..kau padatkan nasi tuu,jadi mcm bebola..pastu kau telan nasi tuu..jangan besar sangat..nanti tak tertelan pulak kau..

magsob said...

aku dh torai care tuh..nampak macam tak berhasil...aku rasa sh sebati ngan daging kut..hehe

cikgu isza said...

eh2, jangan biar.. g klinik. takut nanti bernanah.. lagi susah. g klinik k

dizzydude said...

yeker??kalau macam tuu kau kena pergi klinik bro,bahaya..takut daa tersangkut..nanti bengkak jadi penyakit lain pulak..

magsob said...

ooo kene gi klinik gak ke??uish..bahye neh...kene pergi neh..

hani syahida said...

my friend p klinik, pastu siap kena x ray lg..huhu

HAzmi said...

perit woo!!!

Hazmi said...

petua: baca laa ilahaila anta subhanaka inni kuntu minadzolimin 7x pd segelas air n minum...
cek balik bacaannya dlm jawi nyer...:D

magsob said...

ooo..ini ayat unutk orang mudah bersalin..betulah..prinsip dia same jer..untuk meloloskan sesuatu yang tersekat...terima kasih atas doa itu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails