Pages

13 February 2010

Background Colour Hitam....

Ada sedikit rasa kepeninganlah bila taktakala aku saja berjalan2 menjengah mana blog yang terpapar di geng blogger...dan ciri2 blog tersebut adala mengunakan background berwarna hitam...ataupon dalam erti kata bahasa lain..black background..

buat 1 -2 minti pertama aku membaca2 apa yang menarik perhatian aku dalam blog2 berbackground warna hitam ini..ok lagi..selepas ituuuu..aaku rasa mata jadi berpinar...kepala macam balance tak balance gitu..weng2 jer kepala aku...aku ingatkan rumah aku nih bergoyyang lagi sama macam gempa bumi melanda padang hari itu..

so sesiapa yang terjengah muka nya kat blog ini...apa pendapat anda2 skalian pendapatan anda setahun...eh..pedapat anda tentang keadaan hamba ini...adakah sebahagian dari anda mengalami simton2 yang sama denngan saya....dan apakah penyelesaiannyaa.....

nantikan seketika lama...

4 kompelen:

|arieza| said...

aku plak klu tengok putih lame2, jd silau..

magsob said...

camtuh plak....nih kalo kire putih silau...hitam berpinar..ade name sindrom ape2 ke???

lazaac said...

haha... aku terasa...

alianatasya said...

hahaha apa2 lah korang ni, biasala to lain orang lain keadaannyerkan....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails