Pages

01 February 2010

PC SAKIT DAH LAMA...BARU NAK UBAT

Percubaan aku nk format Laptop ku sendiri gagal nampaknya disebabkan preparation yang tak betol disediakan olih aku sendiri..cceit..potong sedim..last2 hari nih aku cara paling senang...hantar pegi kedai jer..bagi dia duit sket..suh dioarang bbuat...aku duk umah main tenet pakai leptop bini aku neh..potong sedim...

hari sabtu ahad yang lepas..aku ade pergi bawa pak mentua aku gi ngurut kat sekincahan ke kat mat mana tak tahu..katanya urut mobile punye..tuan sakit duk kat umah..tukang urut kat umha dia lah..nama bomoh patah tuh..Wak Udin..opss..sorry2..bukan tukang urut..bomoh patah..

nak dijadikan ceritanya..aku duk melepaklah kat umah wak udin tuh..sambil bersembang2 semua dengan yang lain tuh..dia tunjuklah buku log dia...lagi tebal dari buku log aku..tapi buku log dia penuh dengan nama pesakitlah yang datang...siap ngan alamat umah..tapi yang paling aku terperanjat jugak masa tuh..dalam banyak2 senarai tuh..adelah 2 3 ekor kucing2 mahal tuan dia datang suh betulkan tulang2 kucing2 tuh...puh..sampaikan ke kucing pon diaorang betulkan tulang2 tuh...memang terkojut aku..hahahaha...kalo dah sayang kan..sangup bawak pi jumpa bomoh patah tuh..

tapi betol jugak kan..kalo kucing tuh doktor veterinar kata suh operate...mahal tuh..kalo ngan wak udin nih 75 ringggit jer satu bahagian..kalo kaki...tangan...kira satu2 lah..75 75..kalo operate..haa...tak ke mahal..puh..

ade jugak dari log book dia tuh tunjuk daripada kerabat2 diraja..kerabat2 sultan..mengikut ceritanya..ada satu kerabat sultan negara malaysia neh operation kaki 2 2 belah sampai pangil doktor dari luar negara lagi..sampai di cas 300K sebelah kaki..kalo 2 belah 600K..dia kata..kalo kat kalo kat wak...baru 75 ringgit kali 2 kaki..150...

haa..cam tuhlah ceritanya serba sedikit hari ahad baru neh..sellain daripada masalah road tax aku neh belum kuar2 lagi..ceit betolaj..

magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails