Pages

26 January 2010

SABUN AQURA - TAHAN MENGANTUK


Sabun Aqura..

Semalam aku lepas abis urusan kat bank tuh aku terjumpelah satu pemplate(betul ke aku eja)..berkenaan pasal satu jenis sabun yang boleh menghilangkan rasa mengantuk kalo kita basu muka mengunakan sabun itu..aku try contact dengan dia punya agent masa tu...tapi disebabkan dia pon ada masalah nak datang cari aku.so apendamkan dululah pasal brader cashier yang cafe kat presnit 3 tuh macam kerek jer masa aku nak bayar air coca cola ngan bubur pulut itam tuh..


lebih baik lain kali lah aku try sabun tuh..tapi hari nih..aku rasa kalau berkesempatan aku nak dapatkan sendiri sabun tuh kat presint 3 hari nih..ade satu kedai apa tah nama dia..aku dapatkan sendiri kat..

dan sempena dengan mak hayam2 yang telah lama kenal aku mengenali diri ini sebagai seorang yang cepat mengantuk (tengah resst mase main futsal pon aku bulih tidur kejap dengan badan berpeluh belengas sagal bagai)...aku cubalah sabun nih..

nanti result dia aku bgtau macamana...sekian

magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails