Pages

27 January 2010

KEPALA BABI DI MASJID

tengah syok2 makan tengahari nasi ayam tadi kat depan bus stand Port Klang sempena dengan menemani mak hayam sorang tuh mau buat seamen card..tetiba je dengar berita kat buletin tengahari pasal ada mak hayam mangkuk hayun pergi letakkan kepala babi kat masjid2 area jalan klang lama..2 tempat plak tuh yang kena...tapi tak pasti lagi aku cerita sebtulnya masjid2 yang terkena khianatan orang dengki itu....

potong betol lah cerita-cerita macam ni..ni yang buat aku makan pon tak senang tapi..tapi korang rasa abis ke aku makan nassi ayam banyak tuh..abis..betol...aku tak kire peristiwa ape pon..makanan kena habiskan tuh kan rezeki..hahaha

perkara-perkara begini lah yang akan kita lihat ada ketegangan kat setengah2 tempat..aku memang suka hidup dalam keamanan...tapi bila dah berlaku benda-benda macam ni..susahlah kalo macam nih..nak hidup senang-senang sket pon payah..ada orang nak cucuk-cucuk plak..

potong betolah diaorang2 neh..


magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails