Pages

12 January 2010

Dhirubai 1 & 3 punyer cerita

Bulan 10 29hb 2007...mase nilah aku setat untuk offshore kat India. first time plak tuh keluar negara naik flight..bermula dari KLIA terus terbang ke Chennai..mase neh aku budak baru2 lagi..mane nk kenal lagi ngan senior2 tuh..maklumla..seramai 7 orang yang pergi..aku sorang jer belum kawen...sampai Chennai kitaorang bermalam di Mount Manor hotel..agent bagi hotel neh pasal dekat dengan airport..Hotel memang champion punye..dalam bilik bau macam kedai ubat..kipas lagi bunyi grek2...
gambar pertama aku ambik mase sampai airport Visakhapatnam

Esoknyer...kitaorang naik flight lagi dari Chennai ke Visakhapatnam..dari tenggara india ke timur india...kalo tak salah aku mase tuh naik Kingfisher Airline...stewardess pakai skirt kaler merah..semua pakat nk duk tepi lorong..nk skodeng..a.a.a..sampai di Visa
khapatnam..kitoarang dibawak oleh agent naik kete plak ke Kakinada..selama 3 jam lebih duk dalam kete lalu semua tempat same macam dalam filem tamil kat TV 2 tuh...

Sampai kat imegresen Kakinada..agent cakap Fortress tak bleh masuk hari nih..kene masuk esok..so kitaorang diberikan agent Hotel kat pekan Kakinada tuh..

Salah satu pemandangan depan hotel yang kitaorang menginap di Kakinada..amcam??best kan

Ke esokanyer plak barulah bleh join fortress...tapi sebelum tuh kami dikhendaki melalui kastam dan imegresen dulu..kene prekse bende itulah ini lah...
Nilah dia pejabat Kastam dan Imegresen kat Kakinada

Bersambung....................


magsob

Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails