Pages

05 January 2010

5 Jan 2010

Hari nih ke IKBN Dusun Tua...
antar adik ipar aku register sane..masuk IKBN nih dah dekat sama macam PLKN punye tempat dh..tp kebanyakanye yang register hari nih..aku tgk muke2 depa macam kene pakse belajar jer oleh mak bapak sedara mara family..muke macam tak heppi jer..mungkin diaorang nk masuk IPT lagi happy..kut...aku dulu masuk U tgk semua budok2 hepi2 jer..berbeze dengan individu2 yang nk masuk IKBN neh..

Makan kat Ros Sari Cafe
Selesai semua urusan pasal adik ipar aku neh..terus blah balik ke rumah putrajaya tapi singgah makan tengahari dulu kat Ros Sari Cafe Bandar tun Hussin Onn..lauk banyak gile kedai neh..segale macam pengat..pengat ubi,,pengat labu...pengat pisang..bubur jagung..bubur cha cha..macam2 lagi..ade..makan2 nasik last2..tapau gop..pengat pisang ngan pulut itam..

Change Digi Back to Maxis.
petang tuh plak lepas pekena tidur lu seround..mentua2 aku dh nk balik tuh..aku ngan bini aku terus ke Warta Bangi..nk gi Maxis..tukar dari Digi sekarang neh ke Maxis balik..alasan dia senang jer..pasal Digi punye servis centre kat KL..aku mls nk pegi..jauh..jem..semualah..tukar ke Maxis balik la..dlam 2 hari lagi line tuh bulih activate la...

Pasar Tani Putrajaya
Balik layan Balqis ngan bini aku neh..siap2 pergi pasar tani kat presint 2 cari lauk 2 minggu..tapi kali neh pergi anek motor merempit bulih jlan2 round2 mcm naik motor bsor..tpi naik e pangkah 5 jer..muahahaha..adelah beli sket2..tapi yang ade kepelekan sket..pasal rege dia hari neh rase macam mahal sket dari biase...

1 kompelen:

Y said...

betul2.. mahal.. huhuh.. thanks to abg.. :))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails