Pages

15 January 2010

Kalendar dan Note Book Dari Company

Si kebal tetibe jer tepon aku ajak pi opis teman dia katenye kat opis tu ada hantu mak nyah kepala berjambul..dah lah masa tuh honda 5 kali bayar aku tu buat hal seat tak boleh bukak..tapi kalau tadi dia ajak aku pergi opis pasal nak setupkan system visualsoft ke qinsy 8 ke...aku memang tak mau terbabit dalam hal neh buat masa neh pasal sibuk dengan keadaan mendung yang menjadi-jadi pada hari nih..so.kira on la..ambik aku lepas jumaat..aku tunggu pakai jeans. Pergi opis setelah lame aku tak peri opis..jumpe azah yang terkene buatan orang tuh tgh sarat bawak badan satu lagi dalam perut dia..dan tidak semena2 aku cakap..besar punyeee...besar punye..macam dalam iklan meggi membotakkan kepala asam laksa tu..hahahaha..jahat memang lah jahat..haha..tapi apa nak dibagitau sebenarnye..tu ada 2 benda aku ambik kat siti nuraisyah..kalendar dengan notebook..diari????tahun ni takdak diari naaa....hang tak kerja 6 bulan nak pakai diari buat apa??hahaha...takpalah..ada pon adalah..janji ada..dari takda lansung...takkan nak kene print lagi baju safety sendiri..hahahaha...alamak..bini aku masuk cium aku....aaaaaaaaaaaaaa


***magsob****

Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails