Pages

19 January 2010

DARI JEMAPOH KE MANCHESTER

Dari Jemapoh Ke Manchester..filem tahun 2001..masa ni aku massih belajar lagi kat IPTA..mula-mula tengok pada tajuk cerita ni nampak macam sial jer kan..bile aku tengok CD dia ada dalam bakul CD umah sewa aku kat keramat wangsa dulu..masa tuh apartment sri cendana.nama jer nampak best..tapi dalam umah macam belukar..hahaha. siap ada tilam budak2 nih balik kuliah jer terus landing dengan kasut2 sekali..tu belum lagi kira campur olak bahgi semua yang tidur atas tilam nih lepas tuh esok mimpi kebasahan tu..bangun2 tidur je mandi terus gi kuliah..dia punya tinggalan tu main tinggal jer sambil berair lagi..mak hayam betol..tapi bile dah kering diaorang neh ligan balik..nasib baik aku tidur atas toto aku.hahaha..

berbalik cerita nih plak..kisah mengisahkan 2 orang jejake yang punye cita2 sendiri..salah sorang tuh cita2 besar dia nk pergi ke manchester pasal nk tengok team bola kesayangan dia..yang sorang lagi tuh kebetulan member nak pergi machester..dia nak follow sekali pasal ape yang dia dapat info..bapak dia pade mase itu ade dekat liverpool..so bermulalah pengambaraan mereka berdua dari jempaoh ke manchester dengan menaiki kereta curi yang dicuri dibengkel tempat salah sorang tuh kerja..macam2 yang diraong jumpa..kumpulan punk la.pergaduhan.curi radio mini kat stesen minyak..macam2 la..tapi last2 ending dia..kereta yang diorang naek tuh terbang sendiri ke mencehster..mak hayam..

magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails