Pages

20 January 2010

MAIN FUTSAL...LEPAS TUH

Malam tadi..aku sesaje join geng2 IBS ngan x-IBS main futsal lagi kat ampang sport planet denngan tungaangan honda 5 kali bayar aku..aku pergi kesane agak lewat pasal rase malas jer..tapi akhirnya sampai gak..tapi aku rase macam laju sketlah pasal aku baru tukar kunci seat yang rosak baru2 nih..eh.ade kene mengena ker??haha..tapi sebnarnye aku baru tukar minyak itam minyak ciccak castrol tapi macam hayam sketlah bile tgk iklan castrol ronaldo..macam bagus jer..haha..sampai sane ingat ke sket jer yang datang..sekali..na hai..ramai tuh.datang dari mana2 pon aku tak pasti..takpe..janji aku bulih main pasal lama tak main futsal.kalo nk ikut kan si mak hayam baguk tuh..tah bile2 lah dia nk buat..

mainlah futsal sampai kul 12..gile penat pasal lama tak main..potong betoi..tapi last2 abihlah jugop..balik lah merempit lagi dari ampang ke putrajaya..sorang2..ade 2 road block semalam..satu aku lepas pasal dia tahan kereta jer..satu lagi kat depan masjid uniten tuh..dia tahan motor plak..baguslah jugak kalo buat road block neh..bleh tahan PATI ngan negro2 yang tinggal lebih tempoh kat sini..dah macam hape tah negro2 tuh duk malayasia neh..yang laki dengan geng2 diaorang ngan wanitanya plak dngan dresing iktu negara masing2 palk tuh..hahaha...kadang kalo kene yang ok nk ditengok..sedaplah jugop walopon terkene cubitan sang cemburu kalo tgk bersama2..hahaahha..

malam karang plak ade bola lagi liverpool lawan spurs..dengan kekuatan yang agak kurang stabil aku pada mase itu seakan same plak dengan kekuatan liverpool pada mala itu..nasib baik menang..2-0 jer...camana plak si degen boleh adi midfield malam tadi..akibat dari jarang diturunkan plak tuh terus dia ada perasaan malu untuk jaringkan gol..kuyt dah pasing bek punyo tingal nk remabt jer..tapi boleh dia pasing balik bagi kuyt..perkara begini aku selalu nampak apabila sesorang main bola..tapi jenis main yang tumpang orang tuh..konon nak main biase2 jer..dah jadi malu2 kucing ceetah plak..mak hayam betoi degen..satu lagi kyhrgiacos tuh nyaris2 lagi untuk meletakn diri dalam senarai penjaring lagi..tapi disebabkan dia pon ade hayam2 punye anasir..biaselah..what a missed laa..hahaha...

tapi malam tadi guruh kuat gile..sampai terjage aku..tapi hujannyer sket jer...angin ngan guruh jer kuat..takut jugop pada mula2nyer..mane tak takut...tengah2 tidur pon boleh terjage lagi neh..huish...kang terjadi lagi bencana alam..susah plak..sudahlah duduk rumah tinggi neh..dah macam tinggi diri dah aku rase..haha..hayam betol..

pagi nk hantar bini aku malas betolaahhh....gile malas...siap ajak makan luor lagi.aku kate ngantukk giler nih..tapi elok jer bile balik umah lepas hantor dia pegi keje..elok plak aku bleh main tenet cam biase..tadi jer aku pakse diriku ini manjakan diri untuk tidur sekejap..sambil dengar burung gembala kerbau nih berkokok kat tingkap neh..neh. kalo aku bukak lansir neh sure lari berterabur neh...tapi tidur dengar bunyi burung nih lagi best..macam tidur dalam hutan..hahahaha...

apa laga..tidur balik la..jap lagi nk gi TCP


magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails