Pages

16 January 2010

GADGET2 SEJARAH DAN MEMILIKI




Sony ericcson T610i...duit hasil selepas memmulakan pekerjaan di IBS tech...terpegun dengan kecangihan kamera VGA nya pada masa itu..aku membeli dengan bantuan dan sokongan dari mak hayam2 pada mase itu..ceit.. dan..........


Nokia 6120-Classic plak..nih lepas beralih angin dari IBS tech ke salah sebuah kampeni kat The Mines..masa tuh beli henset nih kat Penang pasal tunang aku duk kat penang..lepas balik dari vietnam lah beli mende nih..aku plan nk beli mende lain..tapi dh termakan hasutan dari amoi kedai kecik molek putih melepak tuh..aku terbeli henset neh..dah tahu pakai baju tuh pendek..mase nak tunduk tuh tak payahlah tarik2 baju tuh..kan aku dah tengok..tapi tunang aku tak perasan..hahah


Nokia e71..henpon tercangih pada aku miliki buat mase neh..walopon bini aku punye lagi mahal dari aku..dengan camera siang hari dia best..lagi ditambahkan dengan garmin yang aku perlehi sendiri dari internet (bukan dari kedai2 henpon mak hayam yang cas satu garmin 80 hengget tu) garmin GPS dia buat mase nih paling aku percaye jike berada di kuala lumpur..kalo di tempat lain macam hayam..


Nikon P80..nikon sesalan yang aku terbeli pasal bute lagi dengan camera.pakai dalam mase 2 bulan je.lepas tuh terus jual dekat chik dengen rege sedikit murah..ceit..lepas aku jual jer..selang 3 hari leopas tuh..aku angkat bawah neh..


Canon 1000D..la ni pakai yang ne jer..tapi setelah sekian lama bermain dengan Canon ni..baru aku rase ade dalam kedalaman jiwa aku nih,aku tak sesuai dengan Canon untuk kelas beginer ini disebabkan warna output dari camera ini kurang menarik mata aku...tertarik plak aku dengan D90 tapi disebabkan aku ade hobi sampingan iaitu bermountain bike..jadi aku hold dululaa..
Sign
magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails