Pages

16 January 2010

MENGANTUK

pesal lah rasa mengantuk yang terlebih2 pagi nih??aku rase badan penat cam baru balik joging kat pantai morib je nih..padahal semalam aku buat ape je.selain belakon tgk tv..sambil tgk liverpool main macam tahik lagi malam tadi..dengan stokke city pon boleh seri dewi malam..lagi baek tgk perlis lawan kelantan..mak hayam..

tengah syok2 aku drive krete dengan bini aku semalam ade mak2 hayam msg2 aku plak nk ajak main bad min ton semalam..aku tengah sibuk menguruskan persedian ke burj dubai nk join spiderman perancis tuh panjat.diaorang msg2 plak..tapi mak2 hayam semua tuh adalah...

1.En Baguk
2. En Am
3. En Aidi
4. En Apai
5. En Fahmi

aik..en fahmi pon masuk sedangkan dia ade kat alor star..ade kat pejabat pos kat area2 situ nak beli bawang katenye..lepas tuh call aku..mana ni futsal bulan nih dh masuk tengah bulan nih..mane en baguk tidak mampu mengzahirkan kebatinannye untuk terus menerajui skud futsal chap chicken cam hayam nih..

mengantuklah..lebih baek berguling atas karpet beli kat nilai nih dan nilaikan lagilah mengatuk aku pada skala berape sambil tunggu mak mentua aku masak ngan bini aku ngan mak ssedarenye....nanti masak aku makan laju..sambil bakal dperhatikan oleh mereka2 pasal aku makan tak tungguu..hahaha



Sign
magsob
Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails