Pages

05 March 2010

Traffic Blog aku Menurun...tak macam Cik Epal..Cik Timun...Cik Manggis..dan lain2 lagi..

Puh..lama betulah aku tak mencoretkan sesuatu disini...tengok pada trafic plak macam hayam sudahhh..aku rasa patut aku buat sesuatu untuk kearah itu..tapi apakan daya..kerana kesibukan kerja yang memang sibuk pada mula2nya..tapi bakal reda tak lama lagi..

sorrylah..pada entry ini tiada gambar untuk di folo nasihat orang2 individu2 yang berpengelaman dalam berblog ini.sepatutnya ada gambar seidki2 sebanyak bagi memeriahkan lagi..(nape ayat skema gila pada malam ini)..aku rasa tempias dari bekerja bersama dengan orang indonesia sebagai party chief kut..dah aku terikut2 plak cara dia cakap..

masa nih aku menaip daripada PC kiosk kat DPSV Lewek Toucan..dan aku bertugas sebagai survey tech cap ayam yang hanye tahu dduk depan PC internet nih..tapi dalam kepala hanya pikir bila aku nk setat keje itu..keje ini..kalo nk ikutkan ada lagi keje check equipment list untuk update location dengan note dia..tapi tadi dh siap sket unpdate note dia saja..belum masuk lagi nk clearkan location equipment2 tuh..yang serial no dia senang nampak senang la..cam hayam..kalo serial no dia suke main semunyi2..mau aku merangkak meniarap menguling diri cari serial no..

tapi tadi tgh cyok2 aku compile transponder conflict..dan2 tuh jugak client besar call aku suh tgkkan printer dia yang crash bila nak setat..error dia lebih kurang camni lah..

BAD_POOL_ERROR

cari dalam tenet..tapi banyaklah solution dia..yang paling femes..kene registry clean kan kasi betol itu registry lepas tuh try run balik printer ngan software dia..tapi cam hayam..aku rasa client tuh dh tidur kut..esok jerlah aku folo up balik..hahahaha..

ada sape2 tahu pasal blue screen BAD_POOL_ERROR tuh??

_______________________________________




_______________________________________

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails