Pages

20 March 2010

ADA BARU KE?


ada..apa pulak takdanye..
dalam kepenatan aku berjaga(padahal aku boleh rehat.)..boleh tidur segala bagai.tapi aku pilih untuk staylah selagi bioleh tahan..last2 aku yang ngantuk gitu pergi jugak tidurnya.
tapi time aku tidur tuhlah biasanya ada orang akan call bangun ada mintak tolong..tapi memang itu kerja aku yang sebtulnya..hahaha..

tapi ini lain plak..ada lain tak pasal blog ini..kalo seblum ni sapa2 pernah datang terserempak dalam blog ini..raasa ada perasan satu benda kut.yaitu gambar best bulan in tuh sudah 2 bulan ada kat situ..aku tukar nak tukar nak tukar tak tertukar2..hari nih baru ada time nak tukar..(lain2 masa bergalok kesana sini).hahaha.

header pun aku sudah tukar jugak kasi kali ini header yang sekali tengok orang takkan berserabut..walaupun aku tahu entry dalam blog ini sememangnya up sket jer dari sampah..try buat header yang rilek plak la..header cam cool tapi cool - it kambing..itu pasal kut..


tapi berapa markah?lepas aku buat satu design baju nanti aku bagi markah kat header baru aku nih.cam biasa..banyak sangat pertandingan dalam blogspot arena ini..tak termampu nk masuk pertandinga..(apa aku merepek) baik aku stop guna full stop.

ok..selamat melaksanakan touch down monitoring (sentuh jatuh pemantauan) oleh enterprise 3. kepada surveyor lewek toucan dan crew shift malam diharap ada lagi ayam bakar malam ini.

*****entry cam biasa kehabisan gambar pasal job kali ini aku tak bawak DSLR...aik..pernah ke aku bawak DSLR pergi job??

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails