Pages

15 March 2010

DIAORANF CARI LAGII


Sengaja nk menceritakan sedikit pasal apa yang digogglekan ini semoga mendapat sedikit infolah dari aku sekiranya terjumpa lagi keyword2 yang selalu dicari oleh para pencari keyword..dan dengan ini jugak aku ade nk bagi setakat mana mampu lah..

1. Peluang Kerja Di Offshore

mengikut apa yang aku lihat sekarang ini..peluang kerja di offshore nih ade seidikit terganggu disebakan oleh penurunan harga minyak pada tahu 2008 dulu..tapi kalo sebelum tahun 2008.masa tuh market untuk cari kerja offshore ade ngam sket la..dengan job yang agak banyak dan banyak struggle..tapi lepas harge minyak jatuh..terus down..so kalo nk kerja offshore jugak..pada pendapat aku..dan aku rasa sama jugak man2 pendapat orang lain.."kena rajin dan jangan malas"

2. Maybnk2u *****bukan maybank2u

keyword yang ini plak aku tak berapa pasti...tapi kalo rujuk pada posting ini http://magssob.blogspot.com/2010/03/apa-diorang-gogglekan-neh.html ..munkin ada jawapan dia..tapi aku rase macam aku ade letak noktah kat situ jer..

3. 100 for login facebook

100 bila login facebook nih memang betol ade dalam facebook aku. tapi yang sebenarnyer bukanye login facebook terus dapat RM100..tapi tiap kali login facebook kita chek kat inbox kita ada msg orang nk join RM100 llogin facebook tuh..tapi tuh semua aku dah rasa memang bulih dapat RM 100 tuh..tapi tak yah login facebook pon.cume cari jer downline nanti dpatlah rm100 tuh..

4. Sapura Offshore Singapura

Sapura mana ada kat singapura..sapura lain2 adelah..macam sapura acergy..sapura sarku..sapura TL geosceine.dan sapura2 lain2 lagi tuh..setakat aku tahu itu.ajelah..yang lain2 tuh aku kene jumpe board o director dulu.hahaha..

5. Cik Epal 06

Cik epal ooo cik Epal..diaorang tersalah blog ke atau sengaja spy blog neh...hahahaha.perasan plak aku..takpe ye cik epal..

6.Petua Lekat Tulang

Lekat tulang yang macmana tuh..yang kasar..yang halus..kene specific..pasal aku terlekat tulang hari tuh tapi yang halus punye..sampai skarang ada lagi dalam leher..tapi aku rasa macam dah hilanglah..tapi hari tuh pergi jumpa dokotr..dia tarik pakai twizzer diaorang..tak juma jugak..angij gak aku samapi nak termuntah2..tapi satu nasihat..kalo lekat tulang jugak sampai tak bleh hilang..pergi jumpa doktor ajelah..nanti dia julurkan twizzer tuh dia korek anak tekak..hehehee..

7. Giant Innova Mountain Bike

Montain bike beli masa lepas dapat increement dari kompeny..aku belih beskal neh kat kedai samy..pasal kedai samy dia tukar brade biasa punye kepada brek hyrdorlic..lagi sengkam..best betol..moten baik nih kira oklah best tuh memang bestlah pasal harge mase aku beli pon campuar semua dekat 2800..tapi tuh kira macam tak puas hati lagi.tinggal amu upp sketlah iktu tren uptrend2u..ahahahaha..ade lagi ker

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails