Pages

16 March 2010

CERITA LA PULAK

trut2..teleppon nhe berbunyi plak..dah konfirm cari aku neh..aku baru jer pegang crimping tool bnc nak crimp cable coax untuk buat patch pada video tel yang nk kene locate kat dalam rov schack plak..dan2 tuh jugaklah atas cal suh tukar beacon lagi..ok nanti aku tukar lagi..tapi sebelum tuh cerita pasal cable coax neh..aku keje sini barulah aku dapat satu term lagi pasal cable coax neh..disebabkan kabel coax neh sambung kat BNC conector..jadinye diaorang panggil BNC cable..dah dengan aku2 skali teriktu2 panggil kabel coax ade BNC conector tuh sebagai kabel BNC..takpelah folo jerlah mane yang dah ade tuh..

berbalik pada beacon aku tadi tuh.aku prepare siap2lah sambil aku kene ganggu pakding tengah copy dataa visualsoft yang dia punya setting cam hayam sket pasal ade virtual tape..aku tak explorer lagi pasal vitua tape neh tapi virtua cops aku selalu main masa kelas komputer masa kat sekolah dulu..zaman2 gambar2 lucah super impose muka artis dulu tuh..cikgu ajar komputer kat depan depa2 neh duk pulun bawak disket mana dapat tah..nasib baik aku baik waktu tuh..hahaha.

bau sedap plak dari galley..nampak macam ayam goreng ala2 kfc gitu.tapi sejak bila plak KFC buat delivery using crew boat or chooper neh.tapi takpa pasal pak din yang dalam perjalanan ke cabin dia terpaksa patah balik ke tempat aku pasal paksa aku makan sama nga dia..pasal dia waktu makan dia lain dari orang lain..orang lain makan kul 5..dia dah stenby kat skop nasik tuh kul 4.55....tak kene aku yang tunggu dia tuh..ish2..nasib baik sedap..

tukor beacon hari nih macma tukor bajulah.pasal sejam skali tukar..takpelah diarang nk macam tuh.kita buat aajer..jangan dia buat nak bende2 pelek2 pak..memang potong sstim laah.check beacon semua ok..sonarydyne transponder..alamak..lupa plak aku si zuasmi mau nota LBL dari aku..tapi aku lupa nk cari mane satu yang bergune dan tidak memenigkan kepala..kene cari tuh sebab nanti kalo aku yang kene buat LBL tak ke naye aku nk seting ingat balik semua..

dan metika ini jugakalh selepas aku tumpahkan sedikit air manggo atas lantai tadi..aku dh ngantuk giler dah dan aku pon nk berangkat ketempat persembunyian aku sendir..muahaha.

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails