Pages

16 March 2010

BERAPA RAMAI FOLLOWER

Berapa rama folllower yang sepatutnya ada untuk boelh dikategorikan boleh dapat check dari nuffnanglah lebeh kurang..berapa ramai??ini yang aku cuba nk tanya pendapat orang2 sekalian dengan izinya dapatlah kirenyer....ape aku merepek neh...ish2..kalo nka ikutkan pada follower yang aku ada skarang neh macam memang tak bgauslah sekiranya nak dibandingkan dengan blogger2 yang lain tuh follower dah sampai ribu2..sampai kalo nk buat page print kat a4 paper pon dan kene order lagi satu kek opis..



tengoklan pada foller aku yang ade berepa kerat jer..tapi memang sedikitlah*** tapi aku berterima kasih banyak jugak pada yang sudah sudi klik sebagai follower atas tuntutan rule ciptaan manusia gak....aku rasa macam ada usaha lagi aku nk buat bagi menambah lagi follower sebanyak yang noelh tapi cara yang betol dan wasatiah..

so ssape2 terbace entry ih..ok jer kalo nk klik as folower kat blog neh..*****ayat promosi..ye ke??

6 kompelen:

Azah Rahaman said...

tak ramai pun xpe.. ingat u.. kita mncari kualiti bukan kuantiti.. hope brsaba ea.. okeh , sy follow awk :)

magsob said...

kuality yang kita cari cuba untuk seiring dengan kuantiti..ade keadaan tamakn 15 % gitu..hahahah

Unknown said...

haaa..ni silap ni pemahaman pasal follower ni..aku pun budak baru belajar,tapi aku faham sikit apa yang otai2 katanya ajar kat aku..diorang kata,bilangan follower langsung tak menjanjikan apa..benda yang paling penting sekali ialah traffic!!yess traffic..

bayangkanlah ehh..kalau kau ada follower beribu2..tapi semua hasil follower yang kau suruh@minta dia follow kau..kiranya yang bukan mereka follow atas dasar dorang minat atau suka kat blog kau..

jadi,follower kita memang bertambah,sebab dorang ikutkan je permintaan kita suruh dia follow kita,lagi sebab kita dah follow blog dia,tapi kalau dia tak datang pun blog kita,apa gunanya?

jadi,mengikut persoalan kau "Berapa rama folllower yang sepatutnya ada untuk boelh dikategorikan boleh dapat check dari nuffnanglah lebeh kurang..berapa ramai??"..

soalan tu sangatlah subjektif jawapannya tw..sebenarnya,bilangan tak penting pun..yang penting traffic beb!!traffic..kejar traffic!!ramaikan unique visitor..follower belakang cerita.

dari unique visitor pulak,kita tengok berapa advertise per click kita dapat?dari situ cukupkanlah sampai atleat earning cecah rm51 (sebab rm1 dia nak tolak utk kos penghantaran cek)..harap aku menjawab sedikit sebanyak jawapan kau..

aku pun budaj baru belajr..aku cuma kongsi apa yang aku belajar dari orang lain..kalau salah,aku minta maaf..

cheers,
sendra,
CEO Kueh Tart.

Unknown said...

hahaha..banyak salah ejaan..maaf,aku tulis dalam gelap dong..hurmm,takpe,aku support kau lah..aku follow blog kau eh..blogger help blogger.

magsob said...

alamakkkkkkkk..aku dah taip panjang sket tadi...dah hilang lupe nak send ...potong betoilah..tapalah cik sandra..terima kasih perkongsian ilmu tuh..cik sandra memang supportive..aik?

Frantz-Senpai said...

follower x penting.. yang penting readers.. mungkin ader silent reader kut..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails