Pages

11 February 2010

Blog aku Setat Dari 2006...Tapi..

Ye..begitulah..kalo diikutkan blog aku neh sudah berusia lebih kurang 4 tahunn...memula2 dulu masa mula2 keluar kat internet pasal blogspot.. Pada masa itu aku kerja kat kompeni IT jugaklah yang membolehkan aku meneroka pasal blogspot neh..Tapi masa dulu mana aku tahu sangat pasal dari blogspot pon boleh buat duit neh..lagi satu kalo tahun 2006 tuh dulu...blogspot yang ada2 pon semuanya lebih terarah kepada taipan2 serious...info..tak macam sekarang..kebanyakannya lebih kepada santai dan relaks..

Disebabkan jugak aku telah beralih arah kepada kerja di darat dan beralih kepada kerja di lautan yang menuntut aku berada dilautan beberapa minggu..jadi benda2 yang berlaku terhadap blogspot aku biarkan sahaja berlalu..kerana..pada masa itu internet di offshore adalah terlalu terhad dan hanyalah untuk urusan kerja sahaja..akhir2 ini sahaja kemudahan internet ini di perluaskan. wah..skimanya ayat aku..hahaha..tahik tul..

Jadi..sekarang ini kehangatan terhadap dunia blogspot di Malaysia ini sendiri dah best..so aku rasa aku nk continue balik berblog..boleh aku tulis jer..lagi satu kerja aku kat lautan tuh jangan bagitau orang..boleh dikatakan rilek jugak ler..hehehehe..jangan bagitau orang ye..hehehe..ok..


6 kompelen:

JAI said...

sambung bro jangan tak sambung..memang seronok

magsob said...

tengah sambung balik neh....doakan ye...ciet..skima lagi ayat.haha

Anonymous said...

yeah! apa lagi... mengayat la kat blog..hehehe;)

myQza said...

aku x bg tau!

nora said...

ohhh keja kat laut?
nelayan ke?~wat solan bodoh la pulak..
xda la..saja usik2..

=)

blog best bagi mereka y suka menulis dan mencatat.

magsob said...

biaselah..keje laut jee..heh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails