Pages

27 February 2008

27 February 2008

Hai..jumpe lagi aku kat sini baru nok masuk bilik nih nok lepak2 melepaskan ape2 yang patut deidapn latop aku nihapelah aku rase ayng patut aku menaip dan mencorakkan kat sini paada malam nih..tapi aku rase macam malh jer nok menaip ada malam nih…dah lah pada hari nih satu hari aku duk mengadapa internet disebabkan keaddan ROV yang masih sakit buat masa nih..duk ngdapa internet main frenster.aor msg ke orang nih.ator testimonial ke orang tuh…pahtu duk try buka maybnk2u dok bulih2 dari pagi smelam ..haa..sambil dengor lagu malyneum butterfingers nih..butterfingers nok kluor album baru plok yang baka dijual secara online pada bulan june nih kut..sambi aku lening emngahnguk2kan kepala aku..secara tetiba aku kembali kepada zaman manse belajor dulu…zaman mase aku beljor di utm kl…zaman mane aku menalami kejatuhan yang teruk dalam akedemik aku sendiri..walopon aku berjaya menamatkan pengajian aku..tappi result yang diperoelhi sememangnyer teruk nok mapuh..banyok mende2 yang aku biarkan berlalu begitu sajer mase duk utm tu,,padahal aku bukan bercampur dengan budok jahat sangat ker..cume aku malas belajor..hingger nok perikse esok pagi pon aku bulih duk lepak2 kaca orang belajor..natijjahnye..ape yang aku dapat skang nihlah…keje macam nih..tapi terpakse di kaver2kan sket status akademik aku..aku semamngnyer patut merasa menyesal terhadapa ape yang aku telah buat mase belajor di utm dulu…tapi rasenye macam dok ade pon rase kepnuhan denan penyesalam tuh..Manekan tidoknyer, .mase skang nih pon zaman keje nih pon aku kurang komited dengan keje2 aku..Banyok main2 jugok…..banyok dok ambik eriuslah…banyok buat mende2 uh macam nok gune mase uh sajerlah..bukane aku cube nok betulkan diri aku sendiri,…tapi semenjak 2 menjak nih aku rase macam ade satu ksedaran dalam diri aku nih untuk bekerja dengan beesungguh dan mencari ilmu dalam pekerjaan nih sebyok mungkin..bile aku merasa puas dalam menghandle LBL Fusion tuh..rase macam bile aku dapat 4 ranging tuh aku rase lege kepala otok aku..tapi kekadang jer mari rase tuh…kdang2 ade ahh..api banyoknye adelah..kalu nok ikutkan mase kijer kat IBS dulu lagilah aku main2 banyok.kijer main..tapi uh pon sebab aku rase mula2 aku keje aku masuk deparmnet marketing..department marketing nih setahu aku dia punya keje ngan huhahuha tuh seimbang..tapi aku kalu nok ikutkan dok berjaya nok seimbangkan mende ttuh..aku lebih kepada main2…lebih kepada keseronokkan..weys..panjang doh aku menaip nih..mende lagi dok tahu aku rase nok menaip..tapi macam banyok idea aku nih..sebab aku rase malam nih dok sibuk kan..kapal senby jer..aku plok main tenet..tapi malam nih dok jogging,,,malam aku gi jogging kejak..bulihlah belari kat belakang deck dalam berape round pon aku dok thulah,,tapi kalu nok ikut mase adelah dalam 25 minit tanpa henti..ngan mat saleh ROV tu sorang lagi..dia tua doh tapi fit lagi napok..tapi malam nih belakang dek tuh ade yoke ngan bouy yang baru di recover oleh skcandi Carla. Ehh oklah akurase pah sini jerlah dulu..aku nok lepak2 plok rest2 sket mane patutu..mula2 plok.aku bnayok rasenye bender nok menaip nih,tapi itu bergantunng kepada mood aku dok pon aku nih nok tidur kul berape..tapi baru tadi aku ace sekali lau ape yang aku tulis nih,ade satu bende tuh aku ade cite pasal persamaan apai ngan bini dia si azza tuh..hahahaaha..aku kadang2 sakit ati gok jumpe orang macam nih..tapi nok wat gane gok.semuanya tuh saing aku jugok si apai tuh,..tapi doh gayenyer macam gitu..hahhahha…mende ape yang same tuh dkayohlah aku cite..biar aku sorang jer tahu..tapi biasenyer aku cite jguok ke orang..laing…mitok pendapat..biasa ngan am lah..hahahaha..hahaahha.tergelok pon ade aku skang ni kalu aku ingat balik cerite2 aku ngan am nih..hahahhaa..nak2 lagi bab2 mengutuk orang..hahahha..ermmm….stop dululah..mandi dok lagi nih..kekgi nok tidur plok….oklah..stop sini dulu..aku rase makin lame makin best jer aku nok menaip..makin bersemangat jer aku nok menaip nih..hahahahaha..oklah babai..jumpe mula….adiotissssss brombos..

Itu aje ler.

1 kompelen:

magsob said...

aku tengok keyword maybnk2u...tiap2 hari jugaklah ade orang search dalam google.pergi ke page aku..ermm...ape ye..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails