Pages

02 February 2008

2Feb2008

Malam nih macam bese ahh lepas bih shift aku dalam kul 12 malam tadi lepak2 melepaskan batuk ditangga dalam mess room sambil tgk tv saluran mende2 tah daripada India nih…kire layan jerlah sambil layan borak ngan khairi ngan din..duk jer melepak..sampai lah boring..malam nih masih bersemangat lagi nok menaip blog..dok tahulah malam2 seterusnya..samelah jugok macam aku skang nih solat tertinggal macam tuh sajer..sebab terlupe..kat perairan India nih..solat zuhur dalam dalam kul 12.15 gitu..asor kul 3.30.maghriib kul 5 45 isyak kul 7 lebih..subuh kul 4 lebih..hor,macam tuh,..sambil aku menaip nih mate aku layu2 jer nk tidur dh nih..tadi pon aku baru jer lepas menaip email utnuk mek aku yang skang nih masih ade kat penang sebab keje kat sane,lame betul dia kejer saner..rase susuoh plak aku time kali aku balik jer nok pergi penang tuh rase malas..bukan sebab appe pon..satu sebab dia aku rse masae perjalanan tuh mase perjalanan tuh banyok yang terbuang bgitu sahaja.tapi ddemi koya…hahhaha…er,,buat maase skang ni aku masih menaip lagi gune microsift word sebab aku takdok mase lagi camne nok aktifkan balik blog aku yang lame2 dulu..satu blog aku tuh aku dok ingat tajuk dia ape.tapi yang satu tuh aku inagt lah yang si dayah tuh yang updatekan untuk aku ikut dcitara sae dia..ade satu algi tu tajuk ape tak tau..blog tu lawa…macammane aku bulih luper ploak alamt dia..best belog yang aku buat tuh..dia punyer background lah kaler biru..aku modified laigi..tak samelah dengan backgorun dorang lain yang nok gune background pada frenster diaorang…heheheh,…ehh aku rase mengantuk doh nih,dakeprlah aku rase aku nok gi ntor email dulu kat bini aku…senang sket nok wat ape2..ok..mula plok..

Antidote is killed the pain

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails