Pages

03 February 2008

3 Feb 2008

Abis shift lah macam bese.tapi lepak2 jer dulu seblum masuk tidur..semalam Liverpool menang lagi selepas kaloh malam baru nih ngan west ham united.pahtu menang ngan sunderland.oklah tuh..peter crouch buat gol lagi plok kali nih,..jarang2 jer sipanjng tuh dapat buat goal.haa..tadi observe PLET erlah kijer ari nih..sambil tracking paka LBL.satu bende yang aku dapat lagi hari nih adalah..kalo mase tracking Mobile Compatt tuh..tetibe jer dia punyer depth ade error on reading..care yang mase nih aku bulih kate effisenlah..aku disable balik mobile compatt pahtu enable balik…setting balik mobile commpatt tuh..alhamdulillah lepas tuh ok jer…dia bace depth ok balik..lagi pon depth kat area sini..dalm 800 lebih tadi..hor..huhhu….bulih gok se ilmu lagi hari nih..mende ape lagi aku nok menaip nih..malam baru nih seblum aku menghadibskan posting yang lepas tuh..aku ade mebaca balik cara2 nok buke cyber cafĂ© care ringkas jer…kire2 lebih kurang..estimate lebih kurang jer,,,hor,,lepas tu try buat kalikation sket ..tapi tpk update lah dia punyer price untuk componet tuh..tapi untuk 10 biji PC bulihlah dalam 15 ribu..PC ngan perbut ngan wiring network biuloih buat sendiri..malulah kat orang kalo aku dulu study comnucxation kalu takboleh nok apply sendri network..haha.panjang gok menaip malam nih..rupenyer aju malam tadi tidur awl..masuk2 teruh tidur..pagi tadi [on bangun lambat..tapi aku rase aku nok stop doh nih..sebab nok tidur ploklah..aku mujng king bangung awal pagi esok sebab macam ade compat nok kene setup lagi esok..oklah plok…tidur plok ahh ok ahhh aku stop sini dukllu..sebenornyer ade bende banyok aku nok menaip dalam nih..tapi aku rase kesuntukna maselah…hor…oklah..jupe mula..alin kali plok..ok babai….

Stick Glu, Stick on wall and wall didn’t know.

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails