Pages

16 February 2008

16 Feb 2008

Mlm nih aku masuk awal sket tapi aku rase macam dok tahulah plok mender ape nok buat…macam sebelum nih aku payoh sket nok tidur biler memekirkan dengan otomatiknyer kene masuk balik kijer nnati pagi esok..lening doh kul 2.40..jak lagi aku rase macam aku doh nk tidur tapi dia datamng mari mikir..owoh,,esok nok kijer plok..dok sedak jer nok tidur,,ahahha,,tapi senang jer..aku terlelap gok kekgi pon.dok perno lagilah aku dok leh tidur lasung,,kalu kat kembara dulu2 pernoh terjadi aku dok leh tidur sebab mikirkan malma nanti kene banguna balik wat kijer.kul 6.30 baru belh tidut.kul 12 nok masuk kijer plok..tapi tuh dulu;lah…lening doh kene serap masuk geng2 ROV nih rase macam bebas sket..kijer pon semakin berkembang tapi kijer dok banyoklah..peluh pon dok keluor sebab akat streamer ke ape ker..cume peluh sebab ekon rosok ke..ekon problem ker..peluh ahh..dang jadi dok beerapa beh ahh..malam nih aku masuk awl pon sebab dalam bilik tv ade mat saleh tgk movie..aku maca bese ah..jadi orang mundar2 mandir mikir nok wat mende..tgk bola pond ok leh ari nih..sebab tunjuk celsea jer..kiri2 kanang2..aku masuk awal..sambil belek2 laptop aku nih yang masih ksoong dok berisi mende..tapi elok gok..kalu aku isi pon bukan aku gune sangat..nijh pon beli laptop nih nok ilang puah jer nih..duk atas kapal nih tgk laut jerlah tiap hari..dalam survey romm tgk monitor qinsy ngan LBL..pahtu dengor radio intercom…”fortress survey…lorelay survey”…”ya lorelay survey go head”..kalu PLET turun..nk kene update DCC and KP..huhuhuuhh..gitulah..aku rase setakat nih kijer ppaling membina motivasi aku..kalu tempat lame akku dulu..sebabkan aku nih malas bekerja..campur lagi ngan situasi kjer yang banyok main2 dari sunggu tuh yang menyebabkan aku pon hanyuttttt……hahhahaha,tapi tu semua tuh gantung atah diri aku sebnornyer.kalu aku rasjin buoihlah berjaya..hrmm..mender dok au au ngarut nih..mate ngatuk doh nih..nih pond oh nok abih satu page doh nih..gane au kekgi..hor aku rse nok try buat translation pasal troble shooting LBL wideband tu ke dalam bahasa melayu..senang sket aku paham..tapi bile aku nok setat dok tahulah tuh..aku pon rse macam malas jer..lagi pon intenet sekang nih tgh ok…on jer 24 jam..sekali skelasa baru alih bontot aku ke LBL..lain2 tuh aku duk ngandap tenet..tiap2 hari frenster…soccernet..forum cari..mengarut2 skeali..sekali party chief ketuk baru jalan..hahahah…eh…ok ahh plokkk lewat doh nih(ayat stendet dalam drama melayu)..patut pon orang2 melayu kite nih ade segelintir nyer kalu berjanji selalu lewat..sebab dalam drama ke filem ke..mesti lepas sarapan pagi tuh minnum air seteguk pah tuh cakap…lewat dh ni jom kita pergi..kan??betul kan..asyik2 kite dah lewat nih..kitea dah lewat nih..mcamm2 lah..hahahaa..eh banyok plok aku ngarut nih….dohlah ngatuk doh tuh..gi lah tidur plok..lain kali plok bincang hal lain….sebab alku ngatuk..macam beselah..aku nk tidurlah..bukan nok bagi pantun…

See u guy lerue…
Babai

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails