Pages

01 February 2008

Maseku Yang rugiii

1Feb2008

Aku rase macam nok setat baliklah pennulisan blog aku..Tapi kali nih yang macam lebih formal sketlah..Kurangnye pengunaan loghat tereangganu aku..Tapi kadang kala aku rase ade nk tambah tuh aku akan tambah jer lah...lagi buat mase nih aku masih lagi berada di MV highland fortress di peraiaran lautan Hindi.masuk nih dh hari ke 12 aku kat sini dan aku rase macam cepat jer mase berlalu...sebabnye aku tahu..sebabnyer aku nih orang bukalah orang yang sangat beriman kepada allah.sesunguhnya demi masa manusia itu berada dalam kerugian kecuali orang2 yang beriman kepadanya…rugi sunguh aku rase..tapi pasal hari plak aku sukelah sebab makin lame aku duk kat sini buat pipeline installation survey nih..makin dekatlah aku nok menghampiri dengan tarikh aku nk demob dari kapal nih..Hehehe..Free2 jer duk sini..Heee…aku tadi dh menghampiri waktu tidur aku dah..Cumennuer aku ade perasaan nk menghidupkan balik aktiviti blog aku..Dulu2 mase opis IBS dulu selalu jugok aku update blog aku..tapi skanh nih aku dh ngatuk mante dh nih..Aku tidur plok ah..Skang jam kul 4.20 pagi waktu India…lebih kuranh dalam kul 7 pagi waktu Malaysia..Oklah tidur dulu...Babai...Esok cerite lagi..Apae2lah nanti…

Sekian.dari ku di offshore kakinada India…koyaaa…

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails