Pages

10 February 2008

10 February 2008

Lame aku rse aku dok update log aku nih walopon aku lening dalam buat draf jer..taip kat word.pahtu nanti balik Malaysia aku rase baruaku update balik kut ddalam blog yang sebetulnyer,,,malam nih malam ke berape doh yer aku..tapi kalu nok iktu kan,,aku doh dalam 21 hari doh keluor job India nih..tapi kalu nok ikut kire stat join vessel nih..dalam 16 hari baru…rase macam kejak jer..sebab aku rase dalam 3 minggu aku duk sini..baru sekali aku tepon kapung aku ngan mek aku..sian dia aku kene g job,,tapi dakpe..dia gok senang kekgi..hor,tgk amcam abg aku ho sulong tu,,berape lame duk sudan arituh,,balik jer kuatan,,rumoh laow dia renovate…lening idup senang doh sket,,satnihng aku cari2 enset aku manelah duduknyer,rupenyer dalam bantal aku tidur tuh,,nih dok lame doh nih aku nok tidur doh kekgi.tapi sejak hari nih ekon kapal nih kurang sejuk ahh..dok sejuk mane,,,kalo dalammbilik survey tuh panah giler..aku duk sajer operate mende2 dalam bilik tuh peluh gok dahi..hor.hangat jer rase..dalam bilik plok ade ekon tapi slow ahh..tidur kene paka kipah lah..awok2 nih baru2 nih ade crew canghe yang last ah untuk sesi nih..pahtu bulan 3 nih plok ade crewcange besar2 besaran,,,aku dok pasti lagi bile noik balik nih..kalo balik 5 hb nih macam kejak jer plok.tapi kalo nok ikutkan ade 45 hari doh..aku rasse macam nok extnd sket seminggu 2..tamak sket hahahha..lagi pon aku punyer eloun baru2 nih macam ada naik sket,,hor,adeah naik skert,,tapi tu dok confirm lagi..kene tgk eloun buln satu nih gane,,kalu mantapo jer bereh ahh tuh,,kire oklah tuh,,,dan dengan itu plok ade bende bes jer kat Malaysia skang nih awok2 tuh bawok..toyota baru buat keluor Toyota rush..model baru plok tuh..rege bulih beat ngan crv..dalam kelas crv jugok tuh..aku tgk gambor pon memang smart ahh..memang sesuai ngan orang mude macam aku nih.cehh..mude ke aku/???haahha,,awok2 lain member2 aku doh kawin doh..si apai nok dapat anok doh kekgi..tapi nih pendapat akulah..bini apai ngan aapai tuh same je kelakuan..betul gok sekkali sekala orang kate,,laki bini same jer..hehehe..mende yang same tuh dakpelahh biar aku dok cite ahh..lagi pon tuh buaken mende baik pon..ahahaha…dakper.eh..oklah..mula2 plok ahh..aku rase aku nok stat tidur lpok nih…aku nok masuk awal plok esok..hari nih masuk lewat doh tadi..sebab pag tidur kul 5.30.duk operate LBL tuh macam nok terputuh urat rahang nok bulih interrogate ngan setiap compatt tuh..mapus kerasssssss….mende2 dalam dunia nih..lebih baik communicate pakai cable…janganlah cables..pening pale aku…nok interrogate ngan compat2 kat dalam laut nuh..giler ahhh…ok ah plok..bye…jumpe lagi..ade lagi 3 4 minggu aku nok balik..kejak jer tuh..lain kali aku menaip lagi..bye…

Adiosstos protoeese tesool prottto..carnival de Rio..
Soeoooooooooooodkk

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails