Pages

31 May 2010

Berkelah di Belukar Bukit a.k.a orang2 situ pangil Betong je

Belukar Bukit ataupon Betong yang biasa dipanggil oleh penduduk berdekatan ade memmpunyai sungai yang lebar dan amat sesuai untuk berkelah tanpa berhimpit2..lokasi nya duduk kat mana ye..aku pon susah nak explain..di negeri terennganu..daerah hulu terengganu...itu jer kut..haha

salah satu permandangan sungainye...sangat berbeza dari sungai congkak..sungai gabai..mana2 sungai2 yang ada untuk dikunjungi sekitar jauh sket dari lmbah klang,

gambar skodeng sket2 dengan batu yang besaaaarr punye..


sebelum mandi sama jugak macam melakukan kerja...kena mkan dengan bersungguh2...nasik lemok jer..


sapa yang rajin buat ladam kuda neh...



aksi akrobatik ala2 pejam mata...ank sedare aku yang buat..

ada lagi gambar...malas plak nop upload..tenet slow sket macam semut baru leaps kene spray..

3 kompelen:

Fiza Notty said...

bestnye dapat bercuti gini..

zikeryhassan said...

mcm best je.

Boy said...

aiyaaa jauh laaa..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails