Pages

13 May 2010

Canon 55mm - 250mm IS is SOLD


Salam kepada yang terjumpa iklan ni..posting blogspot aku ini bersamaan dengan penjualan lense Canon 55mm-250mm IS yang aku beli dulu hujung tahun 2008 dengan kad warranty nya macam biasa laa...unfilled lagi..price masa beli RM 950...setelah stat dari hujung tahun lepas aku dah tak pakai lansung lense nih pasal sibuk plak main basikal bukit...aku nk lepaskanlah benda nih dengan harge dalam lbih kurang errrrrmmmmm..... RM700 tapi stil bleh nego lagi leee...ke mahal???boleh nego lagi...
sekali ngan lense ni jugak aku bagi skali lense hood ngan filter UV (ada scratch sket jer...tapi takde effect dlam gambar..)...

sapa2 berminat..bleh contact aku...sekali lagi aku mintak maaf le pada orang2 yang pernah bertanya lense nih dulu yng aku plan nk jual satu set ngn Canon 1000d hari tu..canon 1000d tuh aku dah kat sedara mare terdekat..tinggal ini jer...0122813524..

Detail;

- Canon EFS 55 - 250mm f/4-5.6 IS

- Lense Hood

- UV Filter

- Box and Unfilled waranty Card.

RM700

3 kompelen:

hans said...

aku jer yg tak ada DSLR

mie said...

bro...
gue berminat gak ni....
tapi gue nak esok boleh x??
esok gue de kat kl...
lusa gue dh xde kat semenanjung ni..
amacam???

magsob said...

mie mane pal nih..contact gua lah tgk camne..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails