Pages

31 May 2010

Sapura Group Paintball Challenge 2010, Bukit Cerakah

2 minggu lepas aku ade sertai Sapura Group Paintball Challenge kat bukit cerakah shah alam nih under kompeni Sapura Crest dan ber team kan SC 7 yang asalanya diberikan nama "Top Gun"...aku pon sebagai replacement jer pada Kamarul Azhar Ahmed yang terpaksa berlepas ke Bintulu melayan kerenah Murphy Client atas barge Enterprise 3...

Main punya main..team SC7 ni masuklah final...dapatlah tempat naib johan..disebabkan pada hari itu banyaklah cameraman sana sini flash meletup(aku hampir nk tertembak cameraman sebelah aku pasal flash camera dia aku ingat kan musuh yang datang pasal facemask kabur nampak putih jer.)

so lepas abih aktiviti semua...aku trylah search dlam google..kat manalah camera2man abang2 kakak2 cameraman uploadkan gambar2 masa paintball tu kan..tapi susah bebenor..nih pon ade link member yang bagi..dapatlah tgk gabor2 mase aktiviti tuh....

nih salah satu dari gambar yang ada dalam link kat bawah ni


yang ni plak link dia...harap menjadi...sekian...

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails