Pages

12 April 2010

Jimat Ruang Untuk Charge Henpon

Ditujukan untuk mereka2 yang mempunyai skop pergerakan yang terbatas atau bencikan kepada selerakakn kabel2.. benda macam nih aku belu try lagi..cuma angan2 tuh biasanya lebih tinggi dari duit dalam tabung yang aku ada dalam almari pakaian kaler kuning dalam pakej menduduki kuarters kerjaan disini..

inilah dia..Hanging Charging Station...


tengok kepada handset boleh diletakan dalam charging station tersebut dan station ini jugak tergantung pada plug itu sendiri.

cara2 pembuatan dan pengasilan dia..dapatkan bekas shampoo ke..bekas softlan ke..yang bermaterial plastic laa..kalo bermaterial kaca dan kekayu adalah kurang digalakan bagi mengelakan berlakunya pecah berberderai dan dimakan anai2..

sketch dahulu design yang kita kehendaki dan kita akan mula memmotong ukiran pada bekas plastik tersebut dengan berhati2..sepuaya dapat hasil yang kemas..bagi info yanglanjutnyer..boleh refer pada sini


nota kaki bercengkam = aku ada lagi satu plan nk buat Charger Station for common type of adaptor jack. tapi besa ah..angan dulu..lepas tuh baru peram balik..

5 kompelen:

Lyla Ibrahim said...

nice...
one way of recycling...
huhu...

magsob said...

yeahs..recycling..save the planet..save the envi..yeahh

dayangredzuan said...

good idea..
balik umh nnti nk wat la

Unknown said...

macam kenal je botol tuhh

sobrimusa said...

huh..tuh cilok lah.haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails