Pages

24 March 2008

24 March 2008

Pergh malam nih dokleh tido lagi nih..kejut dalam kul 2 tadi..terus dokleh tidur sampai skarang nih..guling2 kiri kana pon same gok..last bangunlah cah laptop aku nih..cah henset..pahtuh update2 sket mane patut..lepas tuh main game aoe2..main2 macam taik jer terus hang..celakak betol..natang sungguh..potong stim aku nok main game jer.adinyer aku ambiklah peluang nih nok mnaip sket..aku pon doh tukor name doh mende aku menaip nih seblum nih tajuk dia sebelum tidur.sebab mase kat kapal dulu aku menaip seblum aku tidur..so skang nhi tukor plok ah..tuke ke medne baru plok..nih pon tajuk dia maseku yang rugi..memang pon kebanyokan ape2 mende yang aku telah baut selame nih pon banyok yang rugi bagi aku..segelintir jer yang boleh dikatakan berkualiti…sebabnye aku nih masih lagi jenis yang lagha2 sket..ibadah tuh rase malas jer nok buat..so aku tergolong lah dlam orang yang rugi..orang yang beriman sangatlah beruntung baginye sebab setiap mase tuh dia buat amal..untung baginyer..bagi aku..masih lagi dalam kerugian nih..huhuhu..aku main game tadi macam doh lame doh rasenyer..tapi kejap jer..sedor2 aku tgk jam..laa baru kul 5 pagi..mate doh keras doh nih jadi lagilah minum nescafe nih..nescafe pon mcama ape tah..haaa..tadi aku gi dinner kat tingkat 7 tuh..mak aii..penoh orang dalam restorent tuh..aku masuk2 takde kosong lasung nih..tapi ade goklah ternampok budok2 malaysia dari lorelay kut..dok pasti plok aku baru nok naik ke dok pon baru nk balik same ngan aku esok..last2 si letcumi tuh cakap kat aku..bagi no bilik jerlah nanti kalo ade reserve table dia call lah..aku pon baliklah lepak2 dlaaam bilik sambil makan pisang compliment from the manageer..belasoh jerlah..duk lepak2 dalam 20 minit dia call cakap ade table reserver sebijiik..maklulamlah aku balik sorang..sorang pon soranglah..mcama ape tah masuk dengan seluor pendek pakai kasut nike aku tuh dengan baju yang 4 hari lepas punye..tapi aku doh sembur dengan deodrant adidas aku tuh..kire wangi jugoklah..au malas nok tukor2 nih malas nok punggoh beg aku..aku masuk2 blehlah letchumi tuh tunjukan meja aku..kat teengoh2 tuh..cilako…pas tuh bulih plok dia tanye aku aku..you are from which country??aku dengor macam which company..aku jawablah allseas tlgh…rupenye contry..aku cakaplah malaysia..dia jawab plok. I thought you are from india..hotak lu..cilako..muke aku ade rupe orang india ke??kulit tak gelap..ape ahh..mengarut betol letchumi tuh..nasib baik tak cun..kalu cun aku edjust dh tuh..ahhahaha..haa.kalu dulu2 rambuat aku panjang dulu orang kate aku orang sabah sarawak..pelek2 betol..aku orang tranunglah..silaplah derih jusoh natang berok tuh pakai pengundi hantu rama sangat..menang jugok BN..cilaka..mlas plok aku nok ulas politik nih..yang baru2 nih..tapi aku sukelah..emang sangat suke..sebab pokloh pening pale…tapi aku sakit hati jugok sebab pokloh tuh jenih dok retih nok tgk keadaan..doh tahu doh saloh dia..paham2 jerlah..natang beruk..biar ahh dia..tunggulah plok…
Hoh??hari nih au punye schedule lebih kurang ginilah..agent tuh kate nok mari pick up aku kul 11.30 sini..maknenyer aku kene breakfast lewat sketlah..flight aku dari vizag ke chennai dalam kul 1.30 tghari..naik kingfishier ooo..best sket..dia punye stewardes macam stewardes air asia…haahhahaha..sampailah lebih kurang dalam kul 2.30 ka chennai..bum bang bum bang..kul 3 jugoklah kluor dari irport domestic nok gi ke international..tapi..aku puney flight ke KLIA plok malam tuh dalam kul 10 40..mati aku nok nunggu..giler ahh..sorang2 plok tuh..kalu ade menber ok sket kut..kalu tak..bleh gi spencer plaza dulu..tapi aku pon takdok mood doh ni sebenonyer..aku nampok jalan nok balik jer nih…..erm.dakperla..tuh palning jer tuh pada hari nih..ak pon rase macam takdok mood doh nih nok smabung lagi menaip nih..lain kali plok ahh…result boal man u lawan liverpool malam taid pon aku dok tahu lagi nih..celakak sungguh..oklah..babai..see uuu

Buat bende lah satu.

Perit hidup,bawa bertenang.
Ikutkan orang sebab terikat.
Lantaklah mereka dengan mereka.
Pergi hilang dimana lagi.

Pagi indah tiada berembun.
Iklim dunia makin teratur.
Pakaikan ape pon same saje.

Aku masih mengetuk.
Aku masih tersenguk.
Aku masih berdengkur,
Aku masih degil.

Wajarkah aku menunggu.
Satu waktu merubah pintu
Aku patut rase perit.
Nilai diriku masih kelabu.
Nilaikan orang sentiasa laju.
Patutt..

1 kompelen:

Blogger said...

BlueHost is ultimately one of the best website hosting provider with plans for any hosting requirements.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails