Pages

23 March 2008

23 March 2008

Tidur sepetang aku..lepas tgk F1 baru aku tidurlah..tuh pun doh tahan mate doh lame sangat..malam tadi dok elh tidur..kejut kul 2.30 tuh sampai ke sudoh aku dok leh tidur..rassenye sebab aku tunggu nok balik pai nih kut..last aku tghari tadi aku mintak tolong hotel callkan arya offshore..tanye ape status aku..tetibe jer tadi mase aku speaking tuh aku dok sedor yang aku ok jer speaking..hahahha..terkejut gok aku..tapi aku rase mende nih dia macam kalu cakap ngan india nih dia punye ingeris pon ok jugok..dengan mat salleh lah kalu aku cakap jer..mestik tersekat2.mapuh diaroang ahh paham ke dok..hahah..nok2 lagi si mat salleh ROV koboi tuh yang selalu joging ngan aku malam2 kat back deck..ade lah dia bagi advise kat aku pasal sesuatu.tapi aku dok leh cite kat sini..sebab mende tuh biar aku ngan dia jer tahu..hahahhaha..tapi syok oo macam diaorang ROV nih freelance je semua…sehari 400 dolar ..sehari 1200 ringgit malaysia gaji..tapi time gi keje jerlah ade gaji..time cuti nih perabihlah duit yang ade tuh…kalu pak indar tuh dia freelance jugok..as a profesional offshore support…jage online dia bulih..review video dia bulih..tulis report jadi report writer pon bulih.hoo..eloun dia sehari adelah si os tunjukkan kat aku contract pak indar ngan opis aku…485 dolar USD seharri..dok ke 1500 ringgit malaysia sehari..huhuuhu..gi offshrore 45 hari dapat doh 60 ribu ringgit.senang2 jer…dohlah keje pipeline nih dok macam site survey..keje sket sket.heheheh..hor berbalik pada cite aku call agent tadi..aku call raju tuh cakap ngan dia..aku tunggu kat hotel nih doh lame doh nih..dekat nok kul 1.30 doh nih..takdok ape2 pon..tanye sttus camne..dia kate flight aku ke chenai dari vizag hari selasa nih..fak aku kate..yesterday your friend said that my flight is today..no sir.your flight is on Tuesday..can you please check for me.wait the minute sir, I’ll check for u..yes sir.your flight tomorrow sir on 1.30..we will pickup u at 11.30.your flight kingfisher from vizag to chennai and the flight from chennai to KL u need to ask ur office sir..u ask ur office at singapore..aikkk..bile plak aku kene taney office singapore nih..jadi aku biarkanlah mende tuh aku tau opis KL yang buat..tapi malas banyok tanye aku doh fakapp doh nih ngan agent nih.memang keling betolah..betolah kat india..huhuhhuhu..jadi aku ulang balik ape yang dia cakap tuh to make sure aku tak miss something dari dia..betola..esok kull 11.30 pagi aku tunggu kat looby ade orang dia mari pikap aku..send to airport flihgt kingfisher..kul 1.30 tghari.sampai sane kul 3 ptg..mak aii..sampai aawal..mapush nok menunggu kul 10 malam flight ke KLIA plok..adeush..duduk jerlah lepak makan biskut kapal aku rembat 2 3 pak arituh..ape2 pon tunggu esoklah…oklah mende nok menaip lagi nih aku dok tahu doh nih..tetibe aku tetengok kat page ms word aku nih doh 10 page rupenyer..banyok jugok tuh..nanti balik nih aku pastelah dalam blog aku..nok buat blog baru dok pon blog frenster jer..tgklah..aku ade nok masukan gambor2 sekali..ok ahh..mane aku nok cari bola malam nih..huhuhuhuh..oklah babai..

Sdioos..

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails