Pages

23 March 2008

22 March 2008

Potong stim betolah India nih..aku tgh syok2 tidor ketuk pintu pplak…

23 March 2008

Aku dok bulih tidurlah plok..tulah sebab aku kijer tok menetu baru2 nih..kene buat current reaing setipa pagi..kul 6 jer kene kejut ngan ding kene buat current reading..berteerabrlah tidur aku.tapi ok jugok sebab aku ulih bangun ikut suke aakulah lepas tuh..bangun lah dalam kul 3 kut padahal buat current reading sejam jer.aku lajok lebih 3 jam..tappi kire ok lah jguuok lagi sebab malam aku cover shift malam punye dalam 5 jam jugok..kire tiap2 malam aku tidur dalam kul 5 kul 4 lah..semalam kau sign off terus balik hotel nih dari shopping ptg maring ngan geng2 ROV tuh teruh tidur dari kul 7 sampaiklah kul 6 pagi baru terjage..tuh pon sebab si abg jo tepon..tapi aku dok angkatlah.gile ahh kalu angkat..9 ringgit seminit oo..dh lah aku pakai prepaid..lepas tuh mintak tlong pade am plok tuh mmintok tlung topup dulu.se sms tuh makan 2 ringgit..puhh..kalu topup 30 berape sms jer dpat tuh..adelah dalam 15 sms..tuh pon si nazri duk tepon2 aku doh tanye aku bile nok balik..broing katenyer duk teranung takdok saing..tunggulah aku balik..semalam tidur emang puah hatilaah…puah hati giler nyer samapikan hari nih plok aku dokleh tidur malam nih..kejut dalam kul 2.30 pagi tadi..smaapi skangrang dokleh tidur lagi nih..doh kul 4.45 doh nih..tadi aku terjage tadi tgk tv jer..channel Russia..channel PEH..gielr ahh ah..tanyang cite lucah weh..lucah yang 3 star punyer..terkejut jugok aku,,aku pon layanglah lame dok laying…hahahhaa..teruk ahh…aku doh bajet doh channel PEH nih macam pelek jer..sebab ptg tadi tgk terminator 1 tuh selamber jer tunjuk jugok adegan2 yang munasabah tuh..aku doh bajet doh ni channel nih channel plek..rupnyer betul ape aku bajet,,hehehehe..layan jerlah..lagi pon 3 star…banyok taik jer tuh..fuck sake..

Amendelah nasib aku esok nih..agent kate esok dia kontek aku arrangekan flight dari vizag ke cheenai..kul berape dok tahulah..leabih baik lewat sket..tapi bese ah sini India nih..waktu tuh kenelah pandai2 edjust..kalu dia kate kul 8 tuh..bulih jadilah paling awal kul 10..macam celanat jer..aku pond oh lali doh ngan waktu sini..mengikut kate am nye esok aku sampai chenneai aku terus tanye dengan kaunter mas kat situ taney pasal tiket aku nih yang doh expired nih..aku ade e ticke jer..tuh pon nok kene bertekok dululah ngan kat kaunter mas tuh..ak rase kalu bab bertekok2 nih aku malas sketlah.sebab utamenye aku punye ingerislah macam lanun lagi..mapus..tadi pon si mat saleh ROV koboi tuh cerita pasal kuala lumpur aku angukkan er..hahha..beselah kite sekloh kampugn ejr..hahah.jadi si am kate lagi kalu nok slemaat balik isnin jerlah…balik isnin memang selamat..tapi mane aku nok stay esok kat chennai..kalu kene stay hotel pon sape yang nok buat keluor duit tuh..opis ke nok arrangekan lagilah esok hari ahad..kalu orang nok keje pon malasla..ermm…erm..rase malaslah plok aku nok menaip lagi nih..oklahh mula2 plok ahhh…hor….ok babai..

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails