Pages

16 August 2006

malam tadilah ni...

Aduh..baru balik dari maijn futsal tadi kat endah parade ngan geng2 IBS..actualy geng2 IBS berapa kerat jer.yang laing2 tu campur2lah member masing bawak menber cukuplah dalam 20 orang lebih..penat jugok main malam ning sebab lame stay jenis main yang 3 gol dulu stay...loose keluarlah..ganti temam lain plak..tapinye berdsarkan pengamatan aku lah seminggu dua ning kalo aku makan nasik tengah hari aku akan lebih bertenaga pada malam hari dalam kul 10 keatas untuk bermain futsal..pada malam ni walopn aku baru lepas bak dari demam ni rse macam gagoh sket mase maintadi,,rase kuat sket..begtu jugok pade minggu lepas hari jumaat tu..aku makan tengoh hari,,,rase lebih bertenanage sket.berbanding dengan aku makan pada pukul 7 ke.kul 8 ker...mase tu memang macam rase tak larat kset..tapi still berupayalah..heheh..teori aku jer..kalo nak ikut sains biologi..nanti panjang plak cite ni..usus besarlah artilerilah..hahaha..

ni aku dah setel mandi ni skang jam 1.47 pg...memang dah patut tido ni..tapi ade sikit terpalit dipikrang aku ni nok main red alert..game yang aku paling suke dalam banyok2 game kat dunia ni.llame doh aku dok main.tapi2 baru2 ni atas ajaka si sani..aku main dang dahhhh ketagih semula nak main..tapi mesti nok kene lawan dengan orang jugok..main network..dook beh ah kalo lawan PC.....attacking dia stereotype,,jer..boleh bajet doh nuklear dia nok attack bahagian mane..wheather storm dia attacjk bahagian mane...hmmm...eh..hari ni dok msg panjang lg ngan mek aku ni..msg ye kejak..bereh doh..sambil tu jugok aku pasang lagu jepung yang aznil wat2 naynyi dalam AF tu...tango2..aku pon ambiik lagu ni dari blogspot nashrex..sape tah budak ni..tapi aku kreditkan da terima kasih sebab aku download dari link dia..time kasih nashrex...

sebut pasal "TERIMA KASIH" ni teringat aku kat pendahuluan ROTTW bulan berapa yang ade memperkatakan tentang ucapan "TERIMA KASIH" yang sangatlah sukar diucapkan terutamanya bagi bangsa melayu sendiri..susah betulah nok ucap terima kasih..ke thanks ke ape kee..ha..mek aku sendiri pon aku doh ceritakan bende ni pada dia..dan dia pon dengan sendiri nyer hisab balik diri dia..dia pon doh mula pandai gunakan ucapa terima kasih ni..baguslah kat mek aku tu...dan baru2 ni jugoklah dia cerita ade kat kolej dia sorang budak tu dia punya purse terjatuh..mek aku nampok..tapi budak tu tak persan pusre dia jatuh..jadinyer mek aku nampok.mek aku ambik purse tu bagi kat dia setelah keejar jugoklah budok tu..lepas tu dapat.mek aku bagi purse tu kat dia..dpat jer purse dia tu..budak tu kate "ok"..dan berlalu dengan bodohnye dalam diri tak reti nak keluarkan ucapan terima kasih tu...terkejut jugok mek aku...heheheh..terud teringat kat abg dia sorang ni pernah bgtau dia..hehehe..

eh..oklah..kul 2.00 pagi doh..nok tido plok..tapi ade rase nok main red alert dulu ni..esok nook keje..main red alert dululah...

babai...

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails