Pages

18 August 2006

bolehlah boleh....

baru setel semayang ni jam dah 8.40 ni.jap lagi mesti kene balik sebab mlm ni seperti biase main futsal lah aku ngan klik2 kat subang grand..cumenyer malam ni ahli tetap 2 3 orang jugoklah yang balik kampung..apai balik kampung..yat balik kampung..si zaidi ni aku rase macam tak dapat gaji lagi.gile dah berpa haribulan hari ni tak dapat gaji lagi..ganah giloeee..tapi kembalinye klik biasa dari offshore iaitu am yang baru balik dari terengganu baru2 ning..ade dia tu bolehlah kaver tempat2 3 4 org ni..yang lain2 setakt ni ok jer..aku pon ok jugok.emag aku nok main jer futsal ni..sebab duduk kat KL ni bila lah aku boleh main bola padang.semuanya balik kejer lambat..padang dekat2 takde yang kosong..member semua sedang beribadah elakukan kerja..ibadah kan???...yerlah salah satu dari ibadah lah tu..tapi setahu akulah hidup kite ni perlu dibagi dengan 1/3 amal,1/3 keje, 1/3 rehat, tapi biasenyer yang aku tengok masyarakat2 kat KL ni terutamnya aku sendirilah yang hina ini ibadah tu kire 1/16 terussss..insaflah wahai manusia..dunia dah dekat dah nak kiamat.....termasuklah diri sendir..

esok ni nak jumpe mek aku..mek aku nok balik teranung..kampung dialah..tapi mak aboh seme duk port klang...aku ni memang org terengganu pon..mak ayoh aku pon duk tereanung..aku jer yang duk KL..abg2 aku lain2 pon merat ade...kuantan sorang..tapi ade kat sudan skang ni,johor sorang..duk kat senai..melake 2 orang abg..sorang adik aku..aku KL.,.hehehe..ade umoh jerangau..adik2 aku mok ayoh aku je..hheheheh..hujung bullan ni balik jerngau lah ku..cuit lame dalam 4 hari jugoklah..

banyok lagi idea aku nok update belog ni tapi mase cukup mencemburui aku..hehee..terpaksalah aku balik umoh plok.esok aku datang lagi walopon hari sabtu sebab kene kerje print card untuk Canon ni..banyok gilos...6000 kad..

oklah..see u in court maomoth..

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails