Pages

07 August 2006

dah fedupppp!!!!!

Makin dilayan bende ning maikn banyok mende nok diexplore..lagi lamelah la\h aku kene stay kat opis aku ning..kaki aku dok pernohnyer d\nok dapat kebesasan berstokin setelah kul 6.00 ptg... masih lagi berstoking sampai skang ning..dangh aku rase aku nok balik plok nok balik buat keje aku yang lain2 plok ah..lagi satu aku nokteri edit HTML blog ning jadi kedok....

list to do:

  1. 1.buat design kad kawin pesa
  2. 2.buat design blog header aku ning paling cun melecun.
  3. 3.buat design/edit/cutting gambor aku sendiri nok uploade dalam blog aku ning.
  4. 4.update blog oreoflurry tu..

banyok jugok..tapi dok lah sebnyok list to pok loh pm malaysia..mende nok jadi dok au..oklah..aku test inset gambor plok..bereh..


ni gambor camera clicktec dari taiwan kalo dok saloh aku..kalu saloh mitok maap belake...

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails