Pages

20 November 2008

Sign Off Highland Rover 20-Nov-2008

Hari nih aku sign off dari rover dan memakan masa selama 5 jam barula nk smaapi ke hotel..bermula dari tranfer basket pada puku 9.30 pagi..transfer ke lorelay. lepas tuh tunggu copper datang dalam kul 12.30 gitu lepas tuh chopper tu bleh plak gi singah kat Audacia, leaps tuh singah lagi kat Calamity Jane. barulah direct ke Vizag. Potong stim tulah..hahaha..lagi satu aku taktidur lagi nih selama 30 jam. Tadi aku rase macam nk terlentang jer..hahahaha...ape2 skang nih aku selamat berada dihotel sambil mencantikan blog spot aku..sekian















buku note aku















TSS 440 Pipe Tracker




















New Radio VHF Antenna




Highland Rover Dari Lorelay



Lobster at Green Park Hotel

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails