Pages

29 May 2008

baise ahh..

Laa..doh 24 may doh…hor.cepat betol mase berlalu dang biasenyer kalu cepat mae berlalu nih aku nih tergolong dalam orang yang rugilah..sebab aku rase mase cepat berlalu tanpe aku buat amal ibadah pon dengan bersunguh..cume sekadar buat suruhan jer..hor gitulah baise nyer aku nih.camner nok uboh diri aku sendir nih pon dok tahu biler nok beruboh.mungkin ade mase kut kekgi..harap2 ade maselah nok berubioh..heheh..hari doh hari ke 24+3=hari ke 27 aku menjoinkan diri aku kat sini..aku kire lagi 3 hari cukup sebulanlah..dan jugok baru2 nih jeer macam sibuk sket.aku kene kejut untuk buat keje..lame sangat doh aku melepak takdak keje yang nok dibuatkan..sampai mase aku plop bekerja..heheh.jadi bekerjalha aku..heheh..tapi keje dalam hari gitu..kapal plop kene masuk port..nok isi mminyaklah..nok isi airlah..isi makanna timun sayur lobok..haa.sebut pasal lobak aku ade dite satu nih dulu mase belajor..member aku dari shah alam pergi minum air buah kat kedeai air buah fames ala2 fames gitu kat keramat..pergi minum kat situ baik punye member2 aku nih order air segala jenis buah lah..sampai kat osrang member aku tuh…dia mintak air lobak susu..boleh plak orang yang ambik order tuh kate mane ade air lobak susu..member aku kate lobak susu lah..perempuan tuh palk kate..jangan main2lah..nk ambik order nih..yerlah member aku kate..lobak susu..last member lain nyampuk..carrot susu..ha..okcarrot susu ade plop..pahtu tanye ahh..lobak ngan carrot tak same ke??heheheh…barulah tersipu2 pempuan tuh pergi bikin air..aper ahh..itulah sallahnyer bile pengunaan bahase ingeris nih berleluasa sampai tertinggal bahase malaysia sendiri..shian plop aku tgk bahase malaysia nih..macam doh ade unsur2 kene pinggir doh..macam on the way..mane2 pergi pon same gak skang nih..on the way..asal dalam perjaanan jer on the way..mak aku yang tak tahu speaking pon doh terbiase cakap..on the way nih..takdoklah nok kate dalam perjalanan doh nih..terus belasah on the way terusss..shian bahase malaysia..hhehehehe..tah ape nok jadilah..au pon ikut jerlah folow jer pekembangan nih..macam akde rase bersaloh pada diri sendir melihat anak anak bangse sendiri gemar mengunnakan sekerat2 bahase ingeris..aku menaip nih pon bukan betol bhase malaysia aku nih..hee….tapi aku kat sini memang aku doh terangkan doh aku memangjenis mencampur adukan bahase kau nih..dengan bahse pasor sekali.hooo…..takperlah nih blog aku beb..hehehe..bukan blog aku.aku sewa dia punye utilities jer..hehehhe.mende aperlah lagi nok kate nih..ade cite sebenonyer nih..macam baiselah perasaan aku dengan mek aku la ning..macam2 bercampur baur gitu..natang beruk sungguh..aku memang menyesal giler2 bagi dia bebas sangat berkawan dulu2..sukehait dia jer kawan ngan sape.2..walopon dia kawan ngan sape2 tuh dia bagtau aku…aku jer mmacam dokleh nok acpet plop..natang beruk..tobak aku nyesal..sebab tuh skang nih aku kerap bagi peringatan kat dia suh jage diri.jage adab soapan..jage name dia ngan name aku..tapi dalam aku buat2 mende2 gitu aku ade terpikir gok..aku menyerh jer..jadi..jadilah..dok jadi aku tangunglah semua akibat dia.aku tangunglah semua musibat dia..dan jugok pihak2 lain mungkin akan jugok same berrtangungjawab terhadap aper yang berlaku..mende aperlah plop aku mengaurt nih..hehheheh..weh..ok ahh dakper ah tuh pasal mek aku tuh.mula2 plop ah.akumenaip sini bullih ahh aku melepaskan sket tekanan aku.walpon aku kat kapaal nih heopy2 jer sokmo2..dalam hati..aku pon taknok orang tahu..kalo orang tahu buat malu aku jer..hehee.oklah pllop..tunggu jerlah kapal nih blah biler dari port vizag nih sambil menunggu sambungngan kejer seterusnyer..hihihihihi.menderlah…suke dalam duke..gitulah..nok wa guane..kire macam awang goneng kate..doh nok wat guane..hehehe…

Dok kene dakpee….
Kene belalok mate…

Dapak siket cukok ah…
Dapak banyok mujor ddo’oh..

Gitue ahhhh…

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails