Pages

08 August 2010

Header Cap Ayam..

tak pernah aku terbuat header se cap ayam sebegini..kira macam apa yang ada dalam PC survey spare nih laa aku gunakan ape yang ade jelah..nk gune benda lain tuh nak kena install laa..tapi kalo install pirate software kan pada PC nih..lain plak jadinya..

sapa pernah try install autocad 2008 (emergency only) yang ada dalam infoDB hard disk yang selalu dibawa masa datang job..suply by ofis la apa lagi..lepas install dia ada error..fatal error ke ape error tuh..lupa dah..aku dah install dua kali autocad 2008 nih pada PC..saja nak test..2 PC nih jadi error win 32 ape jadah error tuh..samalah..aku lupa lagi error dia..tapi lepas error tuh..biasanya network tak bleh masuk..dia kata network not start yet..apa baraaa..rupanya dia pergi tutup port utnuk network..so solution dia..aku pon dah lupa..ish2..aku rasa..baik elakkan dari instal autocad 2008 nih lagi.ish2....

potong setim la..

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails