Pages

14 January 2010

APE DAH

Hari jumaat tibe lagi dengan keadaan akan pergi semayang jumaat plak lepas neh..tadi pergi Maybank putrajaya tuh...tetiba pulak hari nih motor honda 5 kali bayar tu buat hal tak boleh nk bukak seat nak gantung helmet...susah pulak keje aku nk berpeluh kat situ try 2 3 kali..ceittt..potong stimlaa..

masuk maybank plak akak maybank tuh cakap kad yang aku nk submit takde cop..potong lagi..kene cari pok deng lagi mintak cop dari dia..ceit..pok deng2...sambil menyusohlah kalo mu bawak terus cop kan senang dah aku hari nih...

ada pulak member telepon ajak nge tea o beng plak kat mamak.kebetulan ade kat situ..terus aku cakap ambik aku kat depan mahkamah istana kehakiman sambil ade wartawan tengah tunggu aku keluar dari bank..eh..silap..hahaha..pergi minum kat presint nine gitu..mamak tuh tanya "gemuk mane gemuk??"...gemuk dah pergi madagascar aku cakap..oo..jauh ka??jauh la..esok baru sampai..hahaha..kencing busuk..

balik rumah baru nk geledah motor honda aku..dah nak masuk waktu zohor yani semayang jumaat..aku tanguh dulu nk geledah motor aku biar dia geledah sendiri..tapi boleh ke..letak sign board kat tepi jalan pon mane ade gerak2..kecuali ade malakut (MALAUN PENAKUT) yang langgor dia..

akhirnya..naik atas..persiapkan dirimua wahai jagindas..itu dialog cerita hitam putih..so aku nk pergi bersiap semayang jumaat plak..sambil mane2 kalo terbace mende neh..saya berpesan kepada diri saya dan tuan2 sekalian..marilah menunaikan sembahyang jumaat..walopon lepas semayang nanti sure korang setengah separuh suku sakat mesti ade melakukan kemungkaran..aku rase lah...tapi aku lepas semayang..si kebal nk ajak pi opis..ambik kad PM CARE...selamat...

magsob

Login Facebook dan dapatkan RM100,
http://www.infinitydownline.com/?id=magsob

0 kompelen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails